Blog per label

Christa_Neefjes_CU
    Door Christa Neefjes op 28 oktober 2021 om 21:00

Algemene Beschouwingen bij de Begroting 2022-2025

Bij deze begroting, de laatste van deze Raadsperiode, wil de ChristenUnie haar dank en waardering uitspreken aan iedereen in deze Raad, het College en onze Burgemeester in het bijzonder, aan de mensen werkzaam in dit huis en de partners in Zaanstad die hebben samengewerkt voor het welzijn van onze inwoners.

Lees meer over "Algemene Beschouwingen bij de Begroting 2022-2025"
  2. Kandidaten ChristenUnie.jpg
    Door Webredactie op 14 oktober 2021 om 10:00

Hanneke Veurink-Malda lijsttrekker voor ChristenUnie Zaanstad

ZAANDAM - De algemene ledenvergadering van de ChristenUnie Zaanstad heeft Hanneke Veurink-Malda (32) unaniem gekozen als lijsttrekker voor de gemeenteraadsverkiezingen op 16 maart 2022. Op dit moment is Veurink-Malda steunfractielid voor de ChristenUnie in de gemeenteraad. In het dagelijks leven werkt zij samen met haar man als voorganger bij de kerk Menorah in Zaandam.

Lees meer over "Hanneke Veurink-Malda lijsttrekker voor ChristenUnie Zaanstad"

Labels: ,

3. Dak stadhuis 2
    Door Webredactie op 7 oktober 2021 om 10:00

In september hebben wij als fractie niet stil gezeten. In de raad hebben wij vragen gesteld over de samenwerking tegen misdaad van havensteden. Daarnaast gaat het over de woningmarkt en hierover mocht Hanneke ons standpunt vertellen over het opkopen van woningen in Zaanstad.

Lees meer over "Terugblik september"
  4. Kind spelen strand
    Hannneke_Veurink_CU
    Door Hanneke Veurink-Malda op 25 augustus 2021 om 18:00

Volgend jaar nog zwemmen bij de Jagersplas?

In de raadsinformatiebrief van 22 juni jl. werd de raad geïnformeerd over te treffen maatregelen om de zwemwaterkwaliteit van de Jagersplas te verbeteren. Noodzakelijk, want als dit jaar geen verbetering optreedt zal de kwaliteit vijf jaar achter elkaar als slecht beoordeeld zijn, wat betekent dat het zwemmen op deze plek ontmoedigd zal moeten gaan worden.

Lees meer over "Volgend jaar nog zwemmen bij de Jagersplas?"

Labels:

5. tim-arterbury-VkwRmha1_tI-unsplash-820x410.jpg
    Door Webredactie op 30 juni 2021 om 15:00

Wat ik zou doen als ik de burgemeester van Zaanstad was…

De ChristenUnie in Zaanstad is nieuwsgierig naar de ideeën van kinderen en jongeren over hun omgeving. Wat moet er volgens hen anders of beter? Wat vinden zij belangrijk? Om daar achter te komen organiseert de ChristenUnie een ideeënwedstrijd voor iedereen tot 18 jaar.

Lees meer over "Wat ik zou doen als ik de burgemeester van Zaanstad was…"

Labels: